Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

E-shop provozuje:

Radek Leitl
34516 Poděvousy 19
IČ : 72217502
DIČ : 7501241770

1.Kupující svou závaznou objednávkou stvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami prodávajícího.
2.Nabízíme Vám možnost nákupu zboží v pohodlí a klidu Vašeho domova.

Zboží si můžete objednat pomocí nákupního košíku.
Podmínkou pro platnou objednávku je vyplnění objednávkového formuláře.
Pro dokončení a zaevidování objednávky je třeba počkat na potvrzení Vaší objednávky prodávajícím.
V cenově náročnějších případech si prodávající vyhrazuje právo po telefonické, nebo osobní domluvě s kupujícím žádat úhradu zálohy.
3.Objednávka bude přijata a potvrzena do 24 hodin. Potvrzení objednávky Vám bude zasláno e-mailem, nebo telefonicky.
4.Zrušení objednávky je možné do 24 hodin a to zasláním e-mailu, ve kterém uveďte jméno, číslo objednávky a svůj e-mail.
5.Dodací lhůta je DLE DOHODY KUPUJÍCÍHO A PRODÁVAJÍCÍHO, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás ihned kontaktovat pro případné
domluvení náhradního termínu.
6.Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s platným právním řádem, nejpozději do 30-ti dnů od převzetí zboží zaslaného nám zpět.
Kupující je však povinný si zboží po jeho zakoupení zkontrolovat, aby zjistil včas případné vady a poškození.
Pokud něco takového zjistí, je povinen nás o tom neprodleně informovat.
Za vady vzniklé přepravcem neručíme, ručí za ně přepravce.
Zákonná lhůta na reklamaci je 24 měsíců, kromě zákonem stanovených výjimek.
7.Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním, nebo nesprávným používáním výrobku či špatným skladováním.
8.Pokud budete zboží reklamovat, informujte nás o tom e-mailem, kdy po dohodě zašlete zboží zpět. Do zprávy uveďte důvod reklamace, číslo objednávky a kontakt na Vás.
Cena za poštovné nebodopravné se nevrací.
Reklamované zboží vždy zasílejte jako doporučený balík, nikdy ne na dobírku. Nebude přebráno.
Náklady spojené s posláním reklamovaného zboží hradí v plné výši kupující.

Zrušení objednávky ze strany dodavatele
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
• zboží se již nevyrábí nebo nedodává
• zboží je dlouhodobě nedostupné
• cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena. V případě, že tato situace nastane, Vás budeme kontaktovat emailem nebo telefonicky a případně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, atd.). V případě, že zboží nemá náhradu, bude z objednávky jen zrušeno.

Ochrana osobních údajů Vážení zákazníci, Vámi sdělené osobní údaje slouží pouze k vystavení dokladu o zaplacení a k doručení zboží.V žádném případě nebudou poskytnuty třetí straně či jinak zneužity ke komerčním účelům.

REKLAMACE
Zásilka musí obsahovat:
1.reklamované zboží (zabalené v originálním obalu)
2.kopii dokladu o zaplacení tj. záruční list
3.přiložený podrobný popis závady
Náklady na dopravu zboží k prodejci hradí zákazník (kupující). Pokud byla reklamace oprávněná, náklady na dopravu opraveného zboží k zákazníkovi (kupujícímu) hradí prodávající

Prodávající se zavazuje odstranit vadu v co nejkratším možném termínu. Pokud se jedná o vadu, která je předmětem oprávněné reklamace, prodávající zajistí opravu zboží, výměnu za nové a nebo vrácení kupní ceny. O způsobu řešení reklamovaného zboží rozhoduje pouze prodávající. Kupující má nárok na výměnu zboží za nové v případě, že náklady na odstranění zboží překročí hodnotu nového výrobku.

Pokud reklamační zakázka nebude splňovat výše uvedené podmínky, nelze zaručit její korektní zpracování.
Zákonná lhůta reklamace je 30 dní, snažíme se však vždy tuto lhůtu maximálně zkrátit .
Reklamované zboží zašlete na naši adresu (viz sekce kontakty).

Zaslání zboží na dobírku.
Zboží zasíláme poštou na dobírku, kterou platíte přímo u předávání zboží .